Modelové příklady
Brno – Düsseldorf
Naše nabídka – realizace přikládkou k jinému zboží na vozidlo o nosnosti 7 000 kg (dodání do dvou pracovních dnů za pouhých 12 000 Kč bez DPH). Volbou poslední zmiňované varianty tedy zákazník ušetřil celých 5 000 Kč bez DPH.
V úvahu připadalo doručení sběrnou službou (dodání do pěti pracovních dnů, požadovaná cena 22 000 Kč včetně DPH), doručení vozidlem typu solo s nosností 3 500 kg (dodání do dvou pracovních dnů, požadovaná cena 17 000 Kč bez DPH).
Prostějov – Prešov (SK)
Zásilku tentokrát tvořilo 33 palet se zbožím o váze cca 24 tun. Naše společnost tuto zakázku realizovala za 12 000 Kč bez DPH, kdy jsme vozidlo vytížili na zpáteční cestu jiným nákladem. Při kalkulaci bylo nutné zohlednit počet celkem ujetých kilometrů – ten byl v tomto případě samozřejmě o něco vyšší než kdyby kamion hned po vyložení vyrazil zpět do Prostějova, neboť jsme museli nejprve vyzvednout druhou zmiňovanou zásilku. I tak však zákazník zaplatil o 8 000 Kč bez DPH méně.
Jistý nejmenovaný dopravce požadoval částku 20 000 Kč bez DPH, která zahrnovala i platbu za zpáteční cestu bez nákladu.
Potřebujete další informace?
Chcete znát cenu přepravy? Vědět, kde se právě nachází vaše zásilka? Dejte nám vědět.
Kontaktujte násHodí se vědět
Sazby mýtného pro nákladní vozidla v ČR
mytocz.euVýpočet mýtného na rakouských dálnicích
go-maut.atDoby řízení dle dohody AETR pro vozidla o celkové hmotnosti nad 3 500 kg
doba řízení | přerušení a doba odpočinku |
---|---|
denní | 9 hodin (2x týdně 10 hodin) |
týdenní | nejvýše 6 denních dob řízení |
dvanáctidenní | 90 hodin |
přerušení doby řízení po době trvající nepřetržitě | 4,5 hodiny |
min. doba přerušení řízení (přestávka) | 45 minut (je možno nahradit přestávkami po nejméně 15 minutách - nelze započítat do denního odpočinku) |
Denní doba odpočinku | |
jeden řidič | 11 hodin (v průběhu 24 hodin) |
(možnost zkrácení nejvýše 3x týdně na 9 hodin s tím, že jako náhrada bude poskytnuta odpovídající doba odpočinku před koncem následujícího týdne) | |
12 hodin (v průběhu 24 hodin) | |
(s tím, že čerpání je možné ve dvou nebo třech oddělených intervalech během 24 hodin, přičemž jeden interval musí být nejméně 8 hodin) | |
dva řidiči | 8 hodin (v průměru 30 hodin) |
Týdenní doba odpočinku | 45 hodin (včetně denní doby odpočinku za poslední den v týdnu) |
možnost zkrácení na 36 hodin v místě obvyklého odstavení vozidla, nebo v místě pobytu řidiče |
Parametry kontejnerů
Vnitřní rozměry (mm) | Objem (m3) | Nosnost (kg) | |
---|---|---|---|
20´ přepravní kontejner | D: 5 902 Š: 2 350/2 341 V: 2 392/2 280 | 33,20 | 21 800 |
40´ přepravní kontejner | D: 12 036 Š: 2 350/2 341 V: 2 392/2 280 | 67,70 | 26 780 |
40´ velkokapacitní kontejner | D: 12 036 Š: 2 350/2 338 V: 2 697/2 585 | 76,30 | 26 510 |
45´ velkokapacitní kontejner | D: 13 556 Š: 2 350/2 338 V: 2 697/2 585 | 85,90 | 26 000 |
Jak nás poznáte?
Docela snadno. Mluvíme s vámi a věci máme pod kontrolou.
Nezávazná poptávka
O nás
Jsme profesionálové s dlouholetou praxí v oboru.
Jak Vám to můžeme dokázat?
Dodáme Vaši zásilku bez problémů a hlavně rychle.
Nebojíme se případných komplikací a jsme na ně dopředu připraveni.
Práce je pro nás výzvou, nebojíme se ani méně obvyklých zakázek.
Zákazník je pro nás na prvním místě.